Veel gestelde vragen 2017-04-04T13:44:39+00:00

Veel gestelde vragen

Vragen beantwoorden we met alle liefde en hieronder zijn de meest gestelde vragen te vinden. Nog geen antwoord op die ene brandende vraag? Mail of bel ons dan gerust!

Wat voor werk doen jullie? 2015-02-03T15:19:02+00:00

We voeren allerlei klussen uit in de tuin, van tuinonderhoud tot tuinaanleg en bomenwerk.
Kortom, alle klussen in en rondom de tuin!

 

Beoordeel deze pagina
Hoe werkt Schoffelstudent? 2015-02-03T15:16:33+00:00

Wanneer u een klus heeft, neemt u contact op met Schoffelstudent via de mail, het contactformulier of per telefoon (0182 510 860). We bespreken uw wensen en geven indien nodig een prijsindicatie of offerte. Na akkoord spreken we een datum af voor de uitvoering van het werk. Schoffelstudent voert de afgesproken werkzaamheden uit. U ontvangt de factuur van Schoffelstudent binnen een week na uitvoering.

Beoordeel deze pagina
Waarin verschilt Schoffelstudent van andere hoveniersbedrijven? 2015-02-03T15:15:14+00:00

Bij Schoffelstudent werken vrijwel alleen studenten (met tuinervaring). Daardoor houden we onze diensten betaalbaar. We denken met u mee en zoekt voor al uw tuin gerelateerde vragen een passende oplossing.

Beoordeel deze pagina
Waarin verschilt Schoffelstudent van een uitzendbureau? 2015-02-03T15:14:25+00:00

Schoffelstudent neemt klussen als tuinonderhoud, tuinaanleg en -renovatie aan en verzorgt de uitvoering van begin tot eind. Een uitzendbureau biedt alleen mankracht.

Beoordeel deze pagina
Kan ik ook voor mijn bedrijf gebruik maken van Schoffelstudent? 2015-02-03T15:13:37+00:00

Ja, zeker! U kunt Schoffelstudent inschakelen voor het onderhoud van uw bedrijfsterrein; de parkeerplaats en de bedrijfstuin. Schoffelstudent zorgt dat uw bedrijfsterrein er altijd representatief uit ziet. Ook  kunt u studenten inhuren om bij uw bedrijfsvoering te helpen.

Beoordeel deze pagina
In welke steden kan ik Schoffelstudent inhuren? 2015-02-03T15:10:48+00:00

Schoffelstudent werkt – vanuit Gouda – voornamelijk in Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht.
Neem ook een kijkje op onze pagina over de servicegebieden.

Heeft u een klus buiten deze regio? Vraag dan gerust naar de mogelijkheden!

Beoordeel deze pagina
Welke dagen kan ik Schoffelstudent inhuren? 2015-02-03T15:09:54+00:00

Wij werken van maandag tot en met zaterdag. Op deze dagen komen wij wanneer het u uit komt!

Beoordeel deze pagina
Hoe kan ik Schoffelstudent bereiken? 2015-02-03T15:08:40+00:00

Schoffelstudent is te bereiken via de mail, het contactformulier of per telefoon (0182 510 860).
Uiteraard kunt u ons ook bereiken via Facebook. Wij reageren binnen 48 uur op uw bericht!

Beoordeel deze pagina
Hoe kan ik een offerte aanvragen? 2015-02-03T15:07:43+00:00

Wanneer u een klus heeft voor Schoffelstudent, kunt u een prijsopgaaf of offerte aanvragen. Dit doet u via de of contactformulier.

Beoordeel deze pagina
Hoe kan ik een afspraak plannen met Schoffelstudent? 2015-02-03T15:06:26+00:00

Via de mail, het contactformulier of per telefoon (0182 510 860) bespreken we uw klus. Na een akkoord spreken we een datum en tijdstip af om de klus uit te voeren.

Beoordeel deze pagina
Doet Schoffelstudent meer dan schoffelen? 2015-02-03T15:05:22+00:00

Schoffelstudent voert allerlei klussen uit in de tuin, van tuinonderhoud (onkruid wieden, snoeien) tot – tuinaanleg en tuinrenovatie (ophogen, planten, straten, schuttingen plaatsen, terras/vlonder reinigen, tuin leeghalen). Ook levert Schoffelstudent boomverzorging en tuinontwerp. Voor specialistische werkzaamheden werken we samen met professionals zoals hoveniers en boomverzorgers.

Beoordeel deze pagina
Wat doet Schoffelstudent wel en wat niet? 2015-02-03T15:04:11+00:00

Wel: Schoffelstudent onderhoudt (particuliere) tuinen en bedrijfsterreinen. Schoffelstudent haalt tuinen leeg en hoogt tuien op en plaatst schuttingen.

Samen met een professional: Schoffelstudent snoeit en kapt bomen. Ook doet Schoffelstudent afgravingen vanaf 50m2, aanlegwerkzaamheden, straatwerk van meer dan 100m2 en tuinontwerp.

Niet:  Schoffelstudent onderhoud geen openbaar groen, plaatst geen damwanden, doet geen straatwerk van meer dan 300m2 en doet geen vijver onderhoud en aanleg.

Beoordeel deze pagina
Doen alle Schoffelstudenten een hoveniersopleiding? 2015-02-03T15:02:11+00:00

Niet alle Schoffelstudenten doen een hoveniersopleiding. Wel hebben alle Schoffelstudenten veel ervaring in tuinwerkzaamheden. Wij selecteren studenten op ervaring en leiden ze op, zodat ze altijd kunnen wat u vraagt.

Beoordeel deze pagina
Moet ik gedurende de klus thuis zijn? 2015-02-03T15:00:33+00:00

Dat is aan u. Het is wel aan te raden om zeker aan het begin van de klus aanwezig te zijn, om even 5 tot 10 minuten de tijd te nemen de werkzaamheden door te spreken.

Beoordeel deze pagina
Neemt Schoffelstudent eigen gereedschap mee? 2015-02-03T14:59:36+00:00

Schoffelstudent neemt eigen gereedschap mee naar de klus. Zo weten we zeker dat we het juiste gereedschap hebben voor de klus en we zo efficiënt mogelijk kunnen werken.

Beoordeel deze pagina
Wat gebeurt er in geval van schade? 2015-02-03T14:57:38+00:00

Alle Schoffelstudenten zijn verzekerd. Bij schade die is ontstaan tijdens de werkzaamheden, vragen wij u binnen een dag te bellen naar 0182 510 860 of te mailen naar info@schoffelstudent.nl.

Beoordeel deze pagina
Wat zijn de tarieven van Schoffelstudent? 2015-02-03T14:55:33+00:00

Schoffelstudent doet er alles aan om tuinonderhoud en tuinaanleg zo betaalbaar mogelijk te houden. Wij hebben uiteraard ook onze kosten. Zo moeten we onze Schoffelstudenten betalen, professionele gereedschappen aanschaffen en onderhouden en onze vervoermiddelen onderhouden. Daarom hanteren wij de volgende tarieven:

Een Schoffelstudent: €25,50 per uur per persoon, voor tuinonderhoud en tuinaanleg. Voor andere werkzaamheden wordt de prijs in overleg vastgesteld.
Afvoeren: €29,50 per kuub groenafval. Voor ander afval wordt de prijs in overleg vastgesteld.
Motorgereedschap: €7,50 toeslag voor heggenschaar, bladblazer of kettingzaag. Voor gehuurd gereedschap wordt de prijs in overleg vastgesteld.

Deze tarieven zijn inclusief BTW.

Wat zijn de tarieven van Schoffelstudent?
3 (60%) 2 votes
Wat is het zakelijke tarief van Schoffelstudent? 2015-02-03T14:52:19+00:00

Schoffelstudent hanteert de volgende zakelijke tarieven:

Een Schoffelstudent: €25,50 per uur per persoon, voor tuinonderhoud en tuinaanleg. Voor andere werkzaamheden wordt de prijs in overleg vastgesteld.
Afvoeren: €29,50 per kuub groenafval. Voor ander afval wordt de prijs in overleg vastgesteld.
Motorgereedschap: €7,50 toeslag voor heggenschaar, bladblazer of kettingzaag. Voor gehuurd gereedschap wordt de prijs in overleg vastgesteld.

Deze tarieven zijn exclusief BTW.

Beoordeel deze pagina
Hoe zit het met de reiskosten? 2015-02-03T14:51:21+00:00

Voor reiskosten rekenen wij €0,49 per gereden km voor klussen buiten Gouda. Zo blijven onze diensten betaalbaar, maar kunnen we wel onze benzine betalen.

Beoordeel deze pagina
Is de BTW bij de prijs inbegrepen? 2015-02-03T14:50:26+00:00

Bij de particuliere tarieven is de BTW inbegrepen, de zakelijke tarieven zijn exclusief BTW.

Beoordeel deze pagina
Wanneer en hoe ontvang ik de factuur? 2015-02-03T14:48:34+00:00

Binnen een week na de uitvoering van de klus ontvangt u van ons de factuur als .pdf bestand via de mail.

Beoordeel deze pagina
Welke betaalmogelijkheden heb ik bij Schoffelstudent? 2015-02-03T14:45:57+00:00

U kunt de factuur betalen door het bedrag over te boeken naar Schoffelstudent (NL25 INGB 0006 0277 32 t.n.v. Studentenkracht).

Beoordeel deze pagina
Mag ik de Schoffelstudent een fooi geven? 2015-02-03T14:45:04+00:00

Wanneer u het werk van de Schoffelstudent waardeert bent u vrij om hem of haar een fooi te geven. Dit is voor de student en wij zullen het niet innemen of herverdelen.

Mag ik de Schoffelstudent een fooi geven?
5 (100%) 1 vote
Hoe werkt het met aanbetalingen? 2015-02-03T14:44:01+00:00

Voor grotere klussen (> €1000,-) vragen wij een aanbetaling van 50%, om de kosten voor materiaal en uren te dekken. Daarvoor sturen wij een factuur en zodra die betaald is voeren wij de klus voor u uit.

Hoe werkt het met aanbetalingen?
5 (100%) 2 votes
Hoeveel tijd heb ik om een factuur te betalen? 2015-02-03T14:40:46+00:00

Nadat wij de factuur naar u verstuurd hebben, heeft u 14 dagen om de factuur te betalen.

Beoordeel deze pagina
Wat als ik klachten heb? 2015-02-03T14:38:53+00:00

Is de klus niet helemaal naar tevredenheid uitgevoerd? Bel (0182 510 860) of mail ons, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Beoordeel deze pagina
Wat als ik tips of leuke ideeën heb? 2015-02-03T14:37:22+00:00

Wij zijn altijd benieuwd naar uw ervaring met Schoffelstudent. Geef nu uw mening over Schoffelstudent: http://goo.gl/yzynnt. Heeft u verder nog tips of leuke ideeën? Mail ons!

Beoordeel deze pagina

Interesse in betaalbaar hovenierswerk?

Al meer dan 3000 klussen uitgevoerd en gemiddeld een 8.3 van klanten!

Vraag een vrijblijvende offerte aan!
Veel gestelde vragen
5 (100%) 2 votes